ϻατʀμʂκα&ѦмәḺᶖє
0 Takipçi | 8 Takip
26 03 2013

Benim de Söyleyecek Sözüm Var !!

Benim de Söyleyecek Sözüm Var !! |  görsel 1

                    Kadın ve erkek şöyledir böyledir diye tabiki edebiyat parçalamıcam.O ayrımı zaten atalarımız,ninelerimiz,dedelerimiz çoktaaan yapmış bulunup,milyonlarca kitap yazmışlar.Ben sadece binbir benzer örnekten sadece bi tanesini vericem. Ya nedir hakikaten şu kadın erkek ayrımı? Neden erkekler kendilerini hep üstün bi varlıkmış gibi görür ? Pardonda senin pisliğini örten,toplayan üstüne üstlük senii el üstünde tutup göklere çıkarın canlıdan mı üstün olcaksın ? Hadi anam git öte ya..Bunu sizin aklınız mantığınız alıyor olabilir eyvallah zaten sizden beklenende bu.Aklı başında hemcinsleriniz de var hakkını yemiyelim.Gerçi onlarda ilişkileri objektif tarafta olduklarında akılları başlarında,ilişki kendinin olsun bak bakim nasıl ölümüne saçmalıyor.Şaşırıyorum arkadaş bi de çoğu filozof,felsefeci erkek.Adamlar ölümüne mantık döküyor ortaya gel gör ki kadın erkek ilişkisine geldi mi olay tırtt.Gelelim vereceğim örneğe ,şu erkeklerin sevgililerinin asla erkek arkadaşı olamaz kuralı,yazılı olmayan kanunu var ya heh işte o (evet vallahiii dediğini duyar gibiyim sevgili hemcinsim) bak hemen hatrına düştü hemen.Belki de çok kısa zaman önce bu sebebten it dalaşına girdiniz.Sen yolda kızları kes anasını satim,laf at,ortamlara gir bize gelince 'erkeöökkkten arkadaooşş mıoo olurmuşş beöööö (burda bariz böğürüyor vatandaş)'.Yavv niye olmasın arkadaşım neden yani.Bi kere hiç öle 'ben sana güveniyorum çevreye güvenmiyorum'ayaklarını geç.Bana güveniyorsan benim çizeceğim sınırıda bilirsin.Hem pardonda sen yokken onlar vardı sevgilim oldu diye popişim mi k... Devamı

12 01 2013

Terk Edilme Süreci Ve Sonrasında Yaşananlar

AYRILMA EVRELERİ 1- Telefonlara cevap vermeme  2- Meşgulum, şu an uygun değilim, bir yakınımı trafik kazasında kaybettim moralim çok bozuk gibi saçma yalanlar  3- Çok yoruldum bugün erken yatıp uyucam  4- Facebook twitter gibi sitelerde online olup görmezden gelme halleri 5- Aslında ben başkasına aşık oldum ya da eski sevgilimi unutamadım (en acıtanı da bu luyor sanırım )  GECENİN BİR YARISI BİR MESAJ GELİYOR TELEFONUNUZA İLK BAŞLARDA ÇOK MUTLU OLDUĞUNU HER ŞEYİN GÜZEL OLUCAĞINA İNANDIĞINI AMA SONRASINDA BU İNANCINI KAYBETTİĞİNİ  SİZDEN SIKILDIĞINI BU İLİŞKİNİN HİÇ BİR YERE GİTMEYEYECEĞİNİ VE VE VE SON OLARAK DA SİZİ ASLA ÜZMEK İSTEMEDİĞİNİ SİZİN İYİ BİR OLDUĞUNUZU SÖYLEMESİ YOK MU ? BÜTÜN GECE BOYUNCA NE CEVAPLAR VERSEM DİYE DÜŞÜNÜP DURURSUNUZ İŞTE TAM DA BU NOKTADA HER DEFASINDA YAPTIĞINIZ AYNI HATALARI YAPMAMANIZ KARŞISINDA ACİZ ONA MUHTAÇ GİBİ GÖRÜNMEMENİZ İÇİN BİR KAÇ PÜF NOKTASI...                                   AYRILIK SONRASI YAPILMASI GEREKENLER  1- Ne yazmış olursa olsun sakın ola ki mesajına cevap vermeyin ki onu takmadığınızı düşünüp debelensin dursun (emin olun ki ne kadar sizden soğumuş olsa da kadın veya erkek kim olursa olsun umursamazlığa yok sayılmaya asla tahammül edemez )  2- Arayıp da ahh benim yiğidi, gözümün nuru sen nerelere gittin beni bırakıp gibi naralara atmayın  3- Hani senle hayallerimiz vardı evlenip çoçuklarımız olucaktı gibi serzenişlerde bulunmayın  4- (Kızlar özelikle size söylüyorum) Bütün yakın arkadaşlarınıza anlatıp'' ayyyyy  şimdi ben napçam  kiii :( '' diye akıl danışmayın hiçbir halta yaramıyor zira onu sizden daha iyi tanıyacak h... Devamı

11 01 2013

Birisini çok sevdiğinizde onun da sizi sevdiğini zannetmek ne kadar acı verici bir durum. tam bir dram. Aslında o kişinin sizi sevmediğini yada vakit geçirmek için kullandığının farkındasındır ancak bunu görmezden gelip benle konuşuyor demek benimle ilgileniyor  diye bir göbek atmadığımız eksik.. kafamızda onunla ilgili onca hayaller kuruyor, gezeceğimiz yerleri planlıyor, hatta ne söyliceğimizi hangi romantik cümleyi kuracağımızı bile planlıyoruz bekliyoruz ki gelsin bi buluşma bişi teklif etsin nerdeeeeeee?  duruyor öylece sen ondan bir şey bekliyorsun onunda senden beklediğini zannediyosun  (ahhh  yavrum kıyamam ne kadar da salaksın yaa ) bu bekleyişlerin sonunda ne mi oluyor? tabi ki yine bana hasret yine bana hüsrannn :( ya başkasıyla birlikte oluyor yada seni bir toz bezi gibi kullanıp atıyor sende kurduğun hayallerle başbaşa kalıp kendine şarkılar armağan ediyosun üzülüp, ezilip, büzülüyosun neden? neden ? hep ben.. kaybeden, terkedilen,ağlayan ben olmak zorunda mıyım  yakarışları.. İki üç sonra da ''bize de bir gün kader güler güler inşallahhh'' nağmeleriyle yükselen sesler..    (valla canım kusura bakma ama sen bu mallıkla devam edersen o kader sana biraz zor güler ahahahah ) aslında çok haklı.Tek sorunumuz iç sesin söylediklerini hayata geçirememek. ''şeytan diyor ki ''deyip susmamak gerek bi kere dinle be o şeytanı gözünü seveyim. İşte bak o zaman her şey daha güzel olacak..   Devamı

11 01 2013

Biz İki Kişiydik

Merhaba, ben unutulmuş kadın! ''neden böyle diyorsun kendine tatlım? ''diye  soracaksınız muhtemelen ama yoo yo  bunun cevabını ben vermiyeceğim siz yazdıklarımdan zaten bunu  anlayacaksınız bu yolculukta yalnız olmıcağım canlarım. Ben ve matruşkam sizi yazılarımızla bazen hüzünlendirecek bazen de güldüreceğiz matruşka benim öteki yarım,can yoldaşım, dostum gerçekleşeğinden pek de emin olmadığımız ama bir sürü hayaller kurduğumuz yol arkadaşım.. bir hevesle açmış olduğumuz bu bloga ben sonradan dahil olmuş olsam da umarım her şeyi elimize yüzümüze bulaştırmayız :)   sevgilerle.. Devamı

30 10 2012

Sevmek mi Zor Nefret mi ?

Sevmek mi Zor Nefret mi ? |  görsel 1

Senden nefret etmek zorundayım!.. diyip kapatmıştı telefonu.Mecburdu buna,neyin mecburiyeti,kime mecburiyetti bilmiyordu ama böyle yapmak zorundaydı.Gerçi onun sesi yüreğini yerinden oynatmamıştı,anılar bile etkilememişti eskisi gibi...Duygularına yenik düşecek bir durum yoktu.Çünkü içinde mesken kurmuş,nefret ve kinle yoğurulmuş bir yaratık vardı duygularına,düşüncelerine engel olan.Kim isterdi ki böyle olmasını ? Olmuştu bir kere ve her attığı adımda duygulurıyla hareket eden insan birden yok olmuştu.Ne zaman duygularına yenilse her seferinde kaybediyordu.Bu durumu çözenler hep kullanmıştı bunu.Bıkmıştı artık yenilmekten,üzülmekten,acı çekmekten ve öyle ki artık acı işlemiyordu ona.Acı eşiğine ulaşmıştı artık,yüreği buz tutup taşlaşmıştı.Belki de kendini bu şekilde koruyordu.Bir tek ona tüm çıplaklığıyla anlatmıştı duygularını,düşüncelerini tüm saflığıyla dökmüştü içini..Oyun yoktu..Şimdiyse "o" da dahil herkesten saklamalıydı duygularını,yenilmemeliydi bu kez.Kimse bilmemeliydi gerçekleri.Oyunu kuralına göre oynamalıydı.Herkes bilirdi ki o kız hiç yıkılmazdı herşeye inat devam ederdi hayatına ama artık oda yorulmuştu ; yalanlardan dolanlardan,iftiralardan,acılardan,imkansızlıklardan,hayal kırıklıklarından.Mecburdu işte ! mecburdu onu tanıyan herkese karşı ayakta durduğunu göstermeye..Kanıyordu ya içinde bir yerler olsun,alışmıştı nasıl olsa hissetmiyordu artık.İçini kemiren,yiyip bitiren birkaç sorusu kalmıştı elinde,gerçi cevaplarını bulsa bile değişmeyecekti hiç birşey,mutluluğunu geri vermeyecekti ona.Çünkü tüm emekleri,hayalleri paçavra gibi atılmıştı bir kenara.Susarak izliyordu hayatı,susup atıyordu içine tüm harfleri,kelimeleri,haykırışları,gözyaşlarını.Gün gelecek hepsi ulaş... Devamı

18 10 2012

Fırat :):)

Fırat :):) |  görsel 1

Böyle bi çocugum olsun istiyorum yaaa :D:D Devamı